divendres, 20 de març del 2009

MINIACTIVITAT PAC 1.3

Aquest és el segon mapa conceptual que he elaborat a partir de l'anterior, després de llegir el mòdul de Júlio Cabero: "Educació i tecnologia: fonaments teòrics" i aportacions realitzades pels meus companys/es al debat CTS. Representa els elements i relacions més important al voltant de l'àmbit, abast, evolució i fonamentació de la Tecnologia Educativa.

CONCLUSIONS:
Si hi ha algun aspecte que volgúes remarcar després de totes les aportacions diverses tant de companys como dels experts que han escrit els continguts dels materials, és la capacitat que tenim els humans per utilitzar mitjans, recursos, tècniques , processos en usos tant dispars, amb objectius tan oposats i amb resultats tan confosos.Tot i així, continuem cadascú segurament amb les mateixes concepcions generals, encara que alguna petita idea ens hagi intentat canviar, crec que caldrà actuacions al llarg de molts anys que amb una clara intencionalitat puguin aconseguir que una altra generació tingui mentalitats més obertes als possibles canvis, postures flexibles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada